На сучасному етапі СЗШ № 14 орієнтується на результат, яким повинен стати життєво компетентний випускник, спроможний самостійно і творчо визначати власне життя, готовий до соціальної мобільності. Компетентнісно спрямована середня освіта повинна забезпечити набуття та розвиток в учнів життєвих компетентностей.
Протягом останніх років педагогічний колектив СЗШ № 14 працює над науково-методичної темою «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів в освітньому процесі».
Методична робота з педагогічними працівниками спрямована на стимулювання творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності кожного вчителя.
Якісний склад педпрацівників:
вчителів вищої категорії – 31
І кваліфікаційної категорії – 10
ІІ кваліфікаційної категорії – 6
спеціалістів – 14
Мають звання «учитель-методист» - 9, «старший учитель» - 13.
У школі визначена чітка організаційна модель методичної служби, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів:
Для забезпечення систематичного та кваліфікованого керівництва науково-методичною роботою в школі створена науково–методична рада, засідання якої проходить за затвердженим планом. В компетенції НМР знаходяться такі напрямки діяльності педагогічного колективу:
· вивчення та аналіз стану викладання, моніторинг навчальних досягнень учнів;
· організація роботи по підвищенню фахової майстерності вчителів;
· залучення вчителів до науково-дослідницької діяльності;
· підготовка та проведення предметних олімпіад, конкурсів, науково-методичних декад, конференцій тощо.
У навчальному закладі проводяться різноманітні форми роботи з педагогічним колективом:
- колективні (педагогічні ради, психолого-педагогічний семінар, педагогічні читання);
- групові (засідання шкільних методичних об’єднань, робота в творчих групах при підготовці та проведенні педагогічних рад, психолого-педагогічні консиліуми );
- індивідуальні (самоосвіта, стажування, методичні консультації, робота над науково-методичними проблемами, співбесіди, аналізи уроків).